Podnikání je tu od toho, aby přinášelo zisky. Ti, kdo se mu věnují, si jeho prostřednictvím musí přijít na takové peníze, aby z toho vyžili, a to bez ohledu na to, kde působí a co konkrétně svým zákazníkům nabízejí. Z čehož logicky vyplývá, že je tomu tak i u internetových podnikatelů. A podobně jako podnikatelé musí slavit úspěchy na internetu i další lidé, kteří zde provozují s nějakými záměry své weby.
Smůla je tu ale v tom, že i když mají aktivity na internetu značný potenciál, nejednou ho nevyužívají tak, jak by to jenom bylo možné. Internet má značné množství uživatelů, kteří by se tu dali oslovit a z nichž by mohla kápnout nějaká ta koruna nebo jiná měna, ale weby z těchto lidí osloví jenom nepatrnou část. a někdy třeba také neosloví nikoho, což je pochopitelně na škodu.
Proč se tak děje? Proč si někdo dá tu práci, že si pořídí například svůj podnikatelský web, uloží na něj nějaké ty nabídky a pak marně čeká, zda mi tam vůbec někdo z internetových uživatelů zamíří?
Obvykle je tomu tak proto, že se podcenilo zviditelňování takového webu. Internetové prezentace si totiž nezískávají přízeň lidí automaticky. Když vzniknou, trvá nějakou dobu, než si jich internetové vyhledávače vůbec všimnou, a když už si jich všimnou, nemusí je nabízet internetové veřejnosti tak, aby je tato našla.
A aby se nějaký odkaz na web ukázal ve vyhledávači na dobrém místě, kde ho lidé najdou, je třeba takový web optimalizovat a propagovat. Protože optimalizace pro internetové vyhledávače zajistí, že si získá určitý web náskok před jinými nabídkami. A to bez ohledu na to, kde se nachází ten, jemuž je zapotřebí ona SEO optimalizace – Brno je tu stejně důležité jako největší světové metropole nebo naopak i hodně odlehlá místa. A totéž se dá říci i o propagaci, kterou je v ideálním případě PPC reklama – Brno je i zde místem, které nesmí být opomenuto. Protože jenom dokonalé weby uspějí.